poniedziałek, 30 stycznia 2017

Witaj Aspe.Twoja stała czytelniczka..



CZYTELNICZKA
ta z tych ODWAŻNYCH
JEJ SŁOWO
z KOMENTARZA:



10-01-2011, 21:02

Miłość.
Tak to w życiu bywa, kocha nie kocha nocami szlocha.
Tak bliska, tak odległa, tak namiętna, w życiu taka płocha.
Pojawia się w nas od urodzenia, dojrzewa i owocem trąci.
Łez tyle goryczy i szczęścia wylewa a ile w sercu namąci.

Każdy z nas doznaje Jej smaki, każdemu daje się we znaki.
Jest platoniczna, matczyna, czerwona jak polne maki.
Odwzajemniona najpiękniejsza, radości serc szczęśliwa.
Z taką miłością najpiękniej nasze życie upływa.

autor: Amadeusz ze Śląska.

Witaj Aspe

Wczoraj natknęłam się na ten wiersz przypadkiem i muszę stwierdzić, że wiersze Twoje są cudowne. Nie rozumiem, dlaczego jeszcze ich nie opublikowałeś, nie wydałeś ? A może wydałeś? ... Jeżeli jeszcze do tej pory tego nie zrobiłeś, to zrób to  Nie marnuj talentu. Tylko wydaj je sam, nie wspólnie, z kimś. Nie daj się wykorzystywać. Masz szansę stać się sławny :) - a ja mam do tego nosa, poważnie mówię. Wydaj swoje wiersze. Będę pierwszą osobą, która kupi Twój tomik wierszy ... no ... może jedną z pierwszych osób, bo nie wiem czy się dopcham :)

Czytałam wiersze (XYZ), powiem szczerze, nie podobają mi się, ale, jak to mówią są gusta i guściki, do mnie one nie trafiają ... nie to co Twoje. Pisz , pisz i jeszcze raz pisz ... i być może nadszedł teraz ten moment kiedy powinieneś poważniej myśleć o swoim ukrytym talencie .
Blog http://amando-bloger.blogspot.com/ również przepiękny.

Życzę Tobie powodzenia i samych sukcesów.
Pozdrawiam
Twoja stała czytelniczka



ps. DZIĘKUJĘ ZA PIĘKNY KOMENTARZ, PISZ NADAL.
(nie jestem autorem tych słów z komentarza)
AMADEUSZ

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.