poniedziałek, 14 listopada 2016

..Mam dla Ciebie słowo!






Nie szalej Kobieto!
Ja jestem tylko rzeką
Rozlewam się szeroko
Stopy Twe dotykam
Jestem jaki jestem
A Ty myśl trzeźwo!
Przeprawy w życiu
_to ryzyko!

Mam dla Ciebie słowo!
I słodycz słów na względzie
Nie wiem jak życie Nas opasze
Jak będzie!
By chcieć zrozumieć
Trzeba trzymać ręce
Dłoń w dłoni
A to nie nastąpi prędko..

Prędzej rzeka do morza wpłynie
Niż Starzec stanie przy Dziewczynie
Sercem Cię tulę, spać nie mogę
Ale tak trzeba i to się da, o boże!
Życie jest piękne i marzenia
Dobrze, że Jesteś ...choć Cię nie ma!
Powoli sprawdzi się zrządzenie
_będziemy!

Wierz w to, ja wierzę w Ciebie!

♥..Oliwka rzekła _Misiak jest mój!
POWIĄZANE : ♥..Oliwka rzekła _Misiak jest mój!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.